هر آنچه را که شما بخواهید...

نرم افزار ، آهنگ ، بازی ، فیلم و ...

هر آنچه را که شما بخواهید...

نرم افزار ، آهنگ ، بازی ، فیلم و ...

دانلود بازی Prototype 2 برای PS3

بازی Prototype 2 عنوانی است که در سبک بازی های Open –World Action ساخته می شود، ناشر این بازی شرکت Activision خواهدبود همان شرکتی که نسخه اول بازی را منتشر کرده بود و ساخت بازی بر عهده Radical Entertainment است. PT2 دنباله ای برای prototype است که برای اولین بار در Spike Video Game معرفی شد. رویداد های بازی در شهر نیویورک اتفاق می افتد البته اصطلاح جدیدی برای این شهر به کار برده شده است این اصطلاح New York Zeroاست. داستان بازی روایتگر رویداد هایی است که برای Sgt.James Heller اتفاق می افتد داستان بازی بیشتر حالت انتقام گیری دارد heller تصمیم دارد که شخصیت اصلی نسخه قبلی یعنی Alex Mercer را نابود کند و انتقام خود را از او بگیرد. نزدیک به ۱۴ ماه از خرابکاری Mercer می گذرد او باعث شد در شهر نیویورک الودگی ای رخ دهد و باعث ایجاد نابسامانی های زیادی شود . حالا James Heller به شهر بازگشته است. او در راه رفتن به خانه خود است و شوق دیدار همسر و فرزندان او را راحت نمی گذارد او سر مست است او به تازگی از میدان جنگ در Middle East بازگشته است ولی زمانی که به خانه می رسد با اجساد بی جان همسر و تنها دخترش رو به رو می شود. برای مشاهده ادامه توضیحات و دانلود بازی با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه نهایی EXEtrimALL بازی|

|قابل اجرای بر روی کنسول های دارای هک Kmeaw CFW 3.55|

 

prototype 2 ps3 cover small دانلود بازی Prototype 2 برای PS3

ادامه مطلب ...

بریدن و جدا کردن فیلم ها Boilsoft Video Splitter 6.34.11

Boilsoft Video Splitter نرم افزاری قدرتمند است که ضمن توانایی در جدا کردن قطعات یک فیلم و تبدیل آن به چند قسمت میتواند بدون جدا کردن قطعات یک فیلم قسمت های مورد نیاز کاربر را حذف نماید. به طور خلاصه این نرم افزار ضمن توانایی splitter دارای امکان trim و cut نیز می باشد. نرم افزار از فرمت هایی مانند AVI, MPEG, MPG, VOB, RM/RMVB, 3GP, ASF, WMV, WMA , MP4, MP4a, MKV و FLV و… پشتیبانی میکند. نرم افزار دارای پلیر داخلی می باشد و میتواند با پیش نمایش ویدیو مربوطه به کاربر کمک کند تا به راحتی نسبت به شناسایی محل های برش و مورد نظرش اقدام کند و دستور برش و جدا سازی را ارائه دهد. این نرم افزار هنگام انجام فرایند مربوطه میتواند ویدیو را مجددا encode کند یا اینکه به صورت استریم و زنده تبدیل را برای کاربر انجام دهد. در حال استریم و زنده دیگر نیازی به صرف زمان های طولانی برای متصل شدن چند فایل ویدیوی نخواهید بود و اتصال فایل ها بسیار سریع انجام خواهد شد. البته این قابلیت زمانی امکان پذیر است که فرمت فایل هایی که میخواهید به هم متصل نمایید یک نوع باشد. در غیر این صورت بایستی از از روش encode شدن فایل ها را به هم متصل نمایید. 

 

boilsoft video splitter بریدن و جدا کردن فیلم ها Boilsoft Video Splitter 6.34.11

ادامه مطلب ...

متصل کردن فایل های ویدیوی Boilsoft Video Joiner 6.57.13

Boilsoft Video Joiner نرم افزاری قدرتمند و کامل برای متصل کردن انواع فرمت های ویدیویی به یکدیگر است. با این نرم افزار میتوان بسیار ساده و سریع چندین تکه فیلم ویدیویی را به یک فایل واحد واحد ویدیوی تبدیل کرد. فرمت های نظیر AVI, MPEG, MPG, VOB, RM/RMVB, 3GP, ASF, WMV, WMA , MP4, MP4a, MKV و FLV و… توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند. این نرم افزار هنگام انجام فرایند مربوطه میتواند ویدیو را مجددا encode کند یا اینکه به صورت استریم و زنده تبدیل را برای کاربر انجام دهد. در حال استریم و زنده دیگر نیازی به صرف زمان های طولانی برای متصل شدن چند فایل ویدیوی نخواهید بود و اتصال فایل ها بسیار سریع انجام خواهد شد. البته این قابلیت زمانی امکان پذیر است که فرمت فایل هایی که میخواهید به هم متصل نمایید یک نوع باشد. در غیر این صورت بایستی از از روش encode شدن فایل ها را به هم متصل نمایید. 

 

boilsoft video joiner متصل کردن فایل های ویدیوی Boilsoft Video Joiner 6.57.13

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Darksiders II برای PC

Darksiders II شما را در نقش Death یکی دیگر از چهار سوار آخرالزمان قرار می دهد که مأموریتش آزاد کردن برادرش War و بازگرداندن شهرت اوست. سفر Death همراه با مبارزه علیه شیاطین مختلف و عبور از سرزمین های گوناگون خواهد بود. او بسیار آرام است و قصد دارد کسی را نجات دهد. در Darksiders II او کاملاً به خودش متکی است و همچنین شخصیتی است که می تواند بسیار تغییر پذیر باشد. دونالد کارگردان بازی در اینباره می گوید که بیشتر شدن قابلیت های نقش آفرینی، باعث به وجود آمدن چنین چیزی در بازی شده است. در این بازی قابلیت های زیادی وجود دارند که بازیکنان می توانند به وسیله آن ها، نوع مبارزه ها، زره ها و هر چیز دیگری را تغییر و ارتقاء دهند. حتی او می تواند از آیتم هایی که از سایر دشمنان بدست می آورد هم استفاده کند.

 

| نسخه معتبر SKIDROW ، برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی |

 

darksiders 2 دانلود بازی Darksiders II برای PC

ادامه مطلب ...

مجموعه ۱۰۴ والپیپر متنوع برای دسکتاپ Desktop Wallpapers

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۰۴ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰×۱۰۵۰ تا ۴۰۰۰×۳۰۰۰ آماده شده اند .

 

Desktop Wallpaperssss مجموعه 104 والپیپر متنوع برای دسکتاپ Desktop Wallpapers

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Transformers Fall Of Cybertron برای XBOX360

Transformers Fall Of Cybertron – استودیوی High Moon از اینکه War for Cybertron مشکلاتی داشت نمی ترسد و آن را اعتراف می کند. آن ها به بازی ای که ساختند، افتخار می کنند و در همین حین اشتباهات خود را شناخته اند. با Transformers: Fall of Cybertron آن ها سعی دارند تمام ضعف های پیشین را به نقاط قوتی برای بازی خود تبدیل کنند. این یعنی تنوع بیشتر، دوربین بهتر و مهمات های گوناگون. به همین منظور، امسال در همایش D.I.C.E آن ها بازی خود را به نمایش گذاشتند. هیچ چیزی واژه تنوع را بهتر از تغییر حالت یک هلیکوپتر به یک جت، بیان نمی کند. مرحله بازی را با Vortex پیگیری می کنیم. مأموریت، حمله به یک پل بود که توسط Autobotها اشغال شده است.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Transformers Fall Of Cybertron دانلود بازی Transformers Fall Of Cybertron برای XBOX360

ادامه مطلب ...

دانلود دوبله فارسی انیمیشن گردوشکن The Nutcracker in 3D

The Nutcracker in 3D (2009) BRRip 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|

 

The Nutcracker in 3D دانلود دوبله فارسی انیمیشن گردوشکن The Nutcracker in 3D

نام انیمیشن: The Nutcracker in 3D – گردو شکن

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۸۶ دقیقه

حجم: ۸۳۱ مگابایت

کیفیت: BDRip 720P

دوبله فارسی (گلوری)

خلاصه داستان: داستان در سال ۱۹۲۰ وین و در رابطه با دختری تنها و دوست داشتنی به نام “مری” است که در شب کریسمس اتفاقات غیر طبیعی و جالبی برایش رخ میدهد و …

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Iron Brigade برای PC

بازی Iron Brigade 2012 یک بازی سبک دفاعی یا همان Tower Defense میباشد که پس از موفقیت بی نظیر بازی در شبکه XBOX Live به سرعت نسخه PC بازی نیز منتشر شد. داستان بازی در رابطه با موجوداتی مریخی است که به زمین حمله کرده اند و قصد نابودی بشریت را دارندواما شما با سازه های خود و تقویت پایگاه و نیروهای خود میبایست جلوی آنها را گرفته و آنها را نابود سازید . بازی دارای یک سبک اکشن و استراتژیکی می باشد . در ادامه می توانید تصاویری از این بازی را به همراه لینک های دانلود مشاهده نمایید .

 

Iron Brigade دانلود بازی Iron Brigade برای PC

 

ادامه مطلب ...

رایت فیلم دی وی دی با منو و زیرنویس Xilisoft DVD Creator 7.1.2.2

Xilisoft DVD Creator نرم افزاری کامل برای رایت فایل های ویدیویی روی دی وی دی قابل پخش برروی دستگاه های مالتی مدیا می باشد. توسط این نرم افزار ضمن اینکه دارای امکانات کامل جهت ویرایش فایل های ویدیویی هستید ، میتوانید نسبت به ساخت منوهای زیبا برای دی وی دی مربوطه اقدام کنید. فرمت های ویدیویی معروف که نیازی به ذکر آنها نیست و برخی فرمت های دیگر شامل VOB,  MKV, DVS(R)-MS, TS, MOV, RM, RMVB, SV, M2TS, MTS, MOD, M2V, H.264 و… می باشد. در کنار رایت ویدیو روی دی وی دی به صورت مستقیم ، این نرم افزار میتواند فایل های ویدیوی را به صورت فولدر بندی شده روی دی وی دی رایت کند. لازم به ذکر است این مدل دی وی دی نیز قابل پخش روی دستگاه های مالتی مدیا می باشد. قابلیت بعدی مهم دیگر امکان ویرایش فایل های ویدیویی است که میتوانید قبل از انجام فرایند رایت ، قسمت های زائد فیلم ها را حذف کنید یا چندین قطعه را به هم بچسبانید. امکان قرار دادن زیرنویس روی فیلم هنگام رایت و همچنین ساخت منوهای زیبا با آهنگ و عکس های دلخواه از دیگر قابلیت های این نرم افزار کامل است. دیگر قابلیت های جزئی را در ادامه مطلب مطالعه بفرمایید.

 

xilisoft dvd creator رایت فیلم دی وی دی با منو و زیرنویس Xilisoft DVD Creator 7.1.2.20120810

ادامه مطلب ...

استخراج صدا از فیلم های دی وی دی DVD Audio Extractor 7.0.0

DVD Audio Extractor نرم افزاری فوق العاده برای ریپ دی وی دی های صوتی و همچنین استخراج صدا از دی وی دی های ویدیویی می باشد. این نرم افزار میتواند صدای فیلم های دی وی دی را استخراج کند و با فرمت صوتی نظیر MP3 و OGG ذخیره نماید. همچنین دی وی دی های صوتی که به صورت Audio رایت شده اند را ریپ کند و با فرمت mp3 روی هارد دیسک کاربر کپی نماید. این نرم افزار دارای قابلیت پیش نمایش یا پیش پخش است که این امکان را میدهد تا فقط قسمت های مورد نظر را به فرمت صوتی تبدیل کنید و ضمن صرفه جویی در وقت از نظر  حجم فایل تبدیل شده نیز صرفه جویی صورت گیرد. تمامی مراحل در این نرم افزار به صورت مرحله به مرحله با کالا ویزاردی و به صورت ساده انجام خواهد شد. در نسخه جدید این نرم افزار میتواند ضمن پشتیبانی از فیلم های dvd از فیلم های blu-ray نیز صداهای مورد نظر را استخراج نماید.

 

DVD extra استخراج صدا از فیلم های دی وی دی DVD Audio Extractor 7.0.0

ادامه مطلب ...