هر آنچه را که شما بخواهید...

نرم افزار ، آهنگ ، بازی ، فیلم و ...

هر آنچه را که شما بخواهید...

نرم افزار ، آهنگ ، بازی ، فیلم و ...

رایگانه رایگانه

در این پست قصد دارم سایتی را به شما معرفی کنم که با عضویت در آن می توانید یک گوشی موبایل رایگان هدیه بگیرید.

شما می توانید به طور رایگان در این سایت عضو بشوید و بعد هدیه مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. بسته به هدیه ای که انتخاب کردید، باید تعدادی زیر مجموعه جمع کنید. مثلا برای گوشی سونی اریکسون Xperia X10 باید 40 زیر مجموعه جمع کنید. برای جمع کردن زیر مجموعه هم می توانید به دوستانتان ایمیل بزنید یا در سایت و وبلاگتان یا انجمن ها لینک اختصاصی که بعد از ثبت نام به شما داده میشود را بگذارید. بعد از جمع کردن تعداد زیر مجموعه های تعیین شده، برای دریافت هدیه درخواست می دهید و حدودا بعد از سه هفته هدیه را دریافت می کنید. شاید به نظر عجیب بیاید که چرا به این راحتی می توانید هر گوشی که خواستید را به صورت رایگان دریافت کنید. این شرکت در واقع یک شرکت تبلیغاتی است که توسط شرکت های بزرگی همچون اپل، نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ و ... پشتیبانی میشود و در واقع برای آنها تبلیغ میکند که خرج این گونه تبلیغات بسیار کمتر از تبلیغات در تلویزیون هاست. شما فقط با زیر مجموعه گیری می توانید گوشی موبایل، کنسولهای بازی، mp3 player و ... دریافت کنید. البته برای کسب امتیاز روشهای دیگری هم وجود دارد، مانند عضویت در سایتهای بازیهای آنلاین که از این طریق برای این قبیل سایتها تبلیغ شده و مشتری جمع می شود. بعد از دریافت هدیه اول باز هم می توانید هدیه دیگری انتخاب کنید و زیر مجموعه های لازم برای دریافت هدیه بعدی را جمع آوری کنید و هدیه دومتان را هم دریافت کنید.


برای ثبت نام به ترتیب زیر عمل کنید:


- ابتدا اینجا کلیک کنید.

- بعد از وارد شدن به سایت در بالای صفحه نوع هدیه مورد نظرتان را انتخاب کنید (گوشی موبایل، کنسول بازی و غیره)

- در کادر سبز رنگ سمت راست صفحه که بالای آن نوشته شده sign up now، مشخصات خودتان رو وارد کنید. دقت کنید که آدرس ایمیل وارد شده باید یک آدرس واقعی و فعال باشد چون برای تکمیل ثبت نام لینکی به این آدرس فرستاده میشود که باید برای فعال سازی اکانتتان روی لینک ارسال شده کلیک کنید. از لیست موجود هم مدل گوشی یا هدیه مورد نظرتان را انتخاب کنید. بعد روی get started کلیک کنید.

- در صفحه جدید مشخصاتتان را کامل کنید و password مورد نظرتان را انتخاب کنید. دقت کنید که در وارد کردن آدرس، آدرس را به انگلیسی و به طور صحیح وارد کنید. چون هدیه شما به این آدرس فرستاده میشود.


-در قسمت Town / City اسم شهر را وارد می کنید.

-در قسمت County / State اسم استان را وارد می کنید.

- در قسمت Postcode / Zip کد پستی را وارد می کنید.

- در قسمت Country هم کشور ایران را انتخاب می کنید.

- کد موجود در قسمت Referral ID را تغییر ندهید.

- در قسمت Terms & Conditions تیک بگذارید و در آخر هم روی دکمه register now کلیک کنید. 

- به آدرس ایمیلی که در ثبت نام وارد کردید بروید و روی لینک تایید عضویت کلیک کنید.

- حالا ثبت نام شما کامل شده و می توانید با وارد کردن آدرس ایمیل و پسوورد وارد حساب کاربریتان بشوید. در صفحه اول حساب کاربری نوشته شده که برای مدلی که انتخاب کرده اید چند امتیاز لازم دارید و تا به حال چند امتیاز کسب کرده اید. به ازای هر زیر مجموعه ای که به دست بیاورید یک امتیاز به شما داده می شود. کد و لینک مورد نیاز برای جمع آوری زیر مجموعه هم در همین صفحه داده شده است. هر کس با استفاده از این لینک یا کد، ثبت نام کند زیر مجموعه شما میشود.

در پایان هم زمانی که تعداد امتیازات شما به حد لازم رسید می توانید درخواست دهید تا هدیه به آدرسی که وارد کرده اید ارسال شود. در صورتی که آدرس را در زمان ثبت نام اشتباه وارد کرده اید یا روش صحیح نوشتن آدرس به انگلیسی را نمی دانید، بعد از ثبت نام هر زمان که خواستید می توانید آدرس وارد شده در زمان ثبت نام را ویرایش و اصلاح کنید.

نظرات 4 + ارسال نظر
امیرعلی دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 01:10 ب.ظ http://shopme10.mihanblog.com

بابا دمت گرم با این سایت باحالت.

خواهش میکنم

hassan سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 01:20 ب.ظ

khey li mamnun babat in postetun
hala vaghean midan???

خوش اومدی
بله میدن

آبتین دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 10:06 ق.ظ

عالی بود پسر الانم 6 تا زیر مجموعه گرفتم...

خواهش میکنم

امید یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 06:38 ب.ظ

سلام
زیر مجموعت شدم

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد